Code: Select all
\documentclass[11pt,a4paper,oneside,fleqn]{report}
\usepackage{hyperref}
\usepackage{graphicx}
\usepackage{gensymb}
\makeatletter
\begin{document}
\begin{flushleft}
\chapter{Aerodynamica}
\section{Aerodynamica van de vleugel}
[...]. Uit de wet van Bernouilli volgt dat er dus een onderdruk heerst aan de bovenzijde van de propeller.\footnote{$p_{0} + \frac{1}{2} \rho v^{2}+\rho g h$ is constant op een stroomlijn. Grofweg zegt de wet van Bernoulli voor stromingen op gelijke hoogte dus dat een toename in snelheid altijd gepaard gaat met een afname in druk.}.[b]\cite{Bernoulli}[/b] \\
\begin{figure}[h]\label{pic:vleugel}
\centering
\includegraphics{vleugel.jpg}
\caption{De omstroming van een vleugel.[b]\protect\cite{vleugel}[/b]}
\end{figure}
[...] om op te stijgen.[b]\cite{casusomschrijving}[/b]
\section{Aerodynamica van de propeller}
\textit{In deze paragraaf beschijven we de aerodynamica van de propeller a.d.h.v. figuur [b]\ref{propeller}[/b].}\\
\begin{figure}[h]
\centering
\includegraphics{propeller.jpg}
\caption{De aerodynamica van de propeller.\protect\cite{propeller}}
\label{propeller1}
\end{figure}
[...] het beste presteren.\cite{design, design2}
[...]prestaties gemaakt worden.\cite{bladen1, bladen2}\\
[...]propellerbladen optreden\cite{spanningen};
\chapter{Huidige Prestaties}
[...]is APC 11x5.5E.\cite{coc}\\
\begin{thebibliography}{99}
\bibitem{Bernoulli} Kunnen, R. (2015). \textit{Inleiding stromingsleer} (p.109-111). Eindhoven: TU Eindhoven.
\bibitem{vleugel} S.N. (S.D.). \textit{Airfoil pressures}. Geraadpleegd op 09-02-2016 van \url{http://www.pilotwings.org/airfoil-pressures.html}.
\bibitem{casusomschrijving} van Esch, B. (2016). \textit{Casusinformatie 4GA20 de Propeller} (p.4). Eindhoven: TU Eindhoven.
\bibitem{propeller} S.N. (2006). \textit{Analysis of Propellers}. Geraadpleegd op 09-02-2016 van \url{http://www-mdp.eng.cam.ac.uk/web/library/enginfo/aerothermal_dvd_only/aero/propeller/prop1.html}.
\bibitem{design} Hepperle, M. (2003). \textit{Design of a propeller}. Geraadpleegd op 09-02-2016 van \url{http://www.mh-aerotools.de/airfoils/jp_propeller_design.htm}.
\bibitem{design2} S.N. (S.D.).\textit{Propellers}. Geraadpleegd op 09-02-2016 van \url{http://www.pilotfriend.com/training/flight_training/fxd_wing/props.htm}.
\bibitem{bladen1} S.N. (2015). \textit{Technical Questions}. Geraadpleegd op 09-02-2016 van \url{http://hartzellprop.com/faq/technical-questions/}.
\bibitem{bladen2} S.N. (S.D.). \textit{Number of Blades}. Geraadpleegd op 09-02-2016 van \url{http://www.propellerpages.com/?c=articles&f=2006-02-17_Number_of_blades}.
\bibitem{spanningen} S.N. (2002). \textit{Aircraft propellers}. Geraadpleegd op 09-02-2016 van \url{http://www.thaitechnics.com/propeller/prop_intro.html}.
\bibitem{coc} van Esch, B. (2016). \textit{COC Aerodynamica}. Eindhoven: TU Eindhoven. (niet vrij beschikbaar)
\end{thebibliography}
\end{flushleft}
\end{document}
On line 1 I have "Not defining \micro" and "not defining \perthousand".
So my questions:
- How can I solve the \cite problem
- What doe these two last messages mean
- Why can't I convert the file to pdf and how can I solve it
Thanks in advance!