I have a problem with the line spacing of a tiny part of a document. The code is as follows:
Code: Select all
{\footnotesize \noindent {\sffamily\bfseries Bemærkning}
I denne aflevering har jeg skrevet opgaveteksten ind i markerede bokse. Det er ikke meningen at disse skal rettes eller over hovedet læses af den person der retter opgaven -- de er simpelthen til mig selv, både når jeg arbejder med opgaven, og samtidig senere når jeg skal kunne læse den hurtigt igennem og forstå hvad jeg har lavet. Jeg vil dog henvise til formlerne i boksene, da det er nemmere end at skulle henvise til dem der står i selve opgaveteksten.
Derudover vil jeg også gerne bemærke at jeg i næsten alle spørgsmålene bruger at jeg arbejder med flere forskellige Hilbertrum -- to forskellige sted-rum (hvor jeg arbejder med enten $x_1$ eller $x_2$) samt et spin-rum (der faktisk også er delt op i to). Når jeg f.eks. har et udtryk som ..., kan jeg dele det op netop på grund af at der er flere Hilbert rum. Da $\hat H_1$ kun opererer på udtryk der har noget at gøre med $x_1$, kan jeg omskrive til .... Jeg vil ikke kommentere denne metode mere, men bare bruge den i mine udregninger. }
How do I make it stop?
I've attached my preamble below.